Reklamacje zakupionych produktów
- W przypadku towarów fabrycznie wadliwych, gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad.
- Jeżeli wymiana nie będzie możliwa pieniądze za zwrócony w ramach reklamacji produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany numer rachunku bankowego.
- Miejscem składania reklamacji i zwrotów produktów jest siedziba firmy tj. CELESTE Agnieszka Stępniak, ul. Gibalskiego 17, 91-849 Łódź.
- Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. W celu ułatwienia rozpatrzenia reklamacji powinna zawierać opis:
- imię, nazwisko,
- adres,
- adres e-mail Kupującego,
- datę dostarczenia produktu,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Sklep niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Prawo odstąpienia od umowy
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z dowolnego formularza w dowolnej wersji zawierającej numer rachunku oraz podpis konsumenta i powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając w/w wypełnione oświadczenie na adres: CELESTE Agnieszka Stępniak, ul. Gibalskiego 17 91-849 Łódź oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu na adres j.w.
Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 14 (czternastu) dni.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu.